Як знайти постачальника товарів для інтернет-магазину в 2021

Сьогодні створити інтернет-магазин - вигідна бізнес-ідея. Це дозволяє власникові заощадити на необхідності орендувати приміщення, набирати штат співробітників. Це не означає, що справа зовсім не витратна. Будуть потрібні вкладення для придбання товарів, оренду складського приміщення, де буде розташовуватися продукція до відправки покупцеві. Також потрібно вирішити, де знайти постачальників для Інтернет магазину в Україні. Якщо грошей на старті відкриття магазину трохи, то виручить дропшипінг.

Постачальники потрібні не тільки підприємцю, а й чинному магазину. Прибутковість торгового процесу безпосередньо залежить від їх вибору. Поділяють постачальників товарів за принципом ведення діяльності:

  • Дропшипінг. Підходить для підприємців-початківців, які не мають складу і у них мінімальний стартовий капітал.
  • Оптові. Доставка товару проводиться з відстрочкою.

Бізнесмен - початківець працює по системі дропшипінг. Оптові партнери допомагають повноцінно розвинути роботу магазину, без їх допомоги не обійтися. Тому в процесі роботи слід задуматися, де шукати оптових постачальників. І дізнатися основні критерії вибору постачальника, згідно з якими проводиться підбір партнерів.

З чого почати пошук постачальника



Спочатку власник магазину вирішує, яку суму він може вкласти в покупку товарних позицій без збоїв в роботі магазину. Якщо грошей вистачає, то починає замислюватися, де шукати постачальників. Потрібно почати роботу в цьому напрямку: шукати безпосередніх виробників. Їх пропозиції складаються в продажу позицій за низькими цінами. Але пропозиції діють по передоплаті і придбанні великої партії товару.


Якщо є побоювання прогоріти або не вистачає грошей на придбання, то можна зупинити свій вибір на дрібних постачальниках, які запропонують речі невеликими партіями, з відстрочкою оплати, але ціна на такий товар буде вище. Партії можуть бути в одиничному екземплярі. Це дозволить вибрати різноманітні продукти і на затратити багато коштів після того, як вийдуть на постачальника.

Види постачальників

Постачальники поділяються на два види. Це партнери-дропшипінг і постачальники оптові. Нові магазини починають роботу з першим типом продавців. Цей вид діяльності передбачає надходження продукції до покупця безпосередньо від постачальника. Прибуток інтернет-магазину - це сума, отримана від продажу після встановленої націнки.

Перевагою такого способу старту магазину вважається можливість початку роботи з мінімальними вкладеннями. Також низькі ризики, оскільки інтернет-магазин не розплачується за поставлений товар відразу. А тільки після оплати його кінцевим покупцем. Пакування та доставку бере на себе постачальник. Тому організаційні витрати магазину незначні.

Постачальники товарів можуть бути вітчизняними і зарубіжними. Великі виробники співпрацюють з компаніями, що надають можливість придбати товари відомих марок за низькими цінами. У переліку продукції є всі новинки, які сертифіковані. Також оформлення товарних позицій виконано згідно з законодавчими нормами: є інструкції, адаптовані для ринку пакувальні матеріали.

Також постачальником забезпечують гарантійну підтримку, проводять заміну товару або складових елементів в разі їх поломки.

Критерії вибору

Пріоритет критеріїв вибору постачальників директор інтернет-магазину визначає сам. Досить вказати основні товарні критерії вибору постачальника, які мають значення:

  • Ціна. У більшості випадків власника магазину не цікавить сама ціна товару. Його цікавить націнка, яку він може закріпити за позицією на сайті. Саме тому вибирати слід оптових постачальників. Вони пропонують вигідні варіанти придбання товарних позицій. Також слід враховувати асортимент і актуальність залишків на складі. Обов'язково включити в оформлення сайту опис кожної товарної позиції і позначку - товар в наявності, товар під замовлення. Оскільки маленький магазин не здатний розмістити на своєму складі 10 тисяч найменувань іграшок або взуття. І відвідувач магазину повинен чітко знати, чи зможе магазин доставити товар в термін чи ні.
  • Логістика. Транспортні критерії вибору постачальника дуже важливі. Слід враховувати віддаленість складу в місті і можливість доставки. Якщо частина оформленого замовлення розташована на віддаленому складі, і за ним слід їхати, то це - додаткові витрати власника інтернет-магазину. Вибираючи постачальника, слід уточнювати, чи працює компанія з сервісами доставки або у неї є свій транспорт для перевезення замовлень.
  • Показник якості товарних позицій. Оцінити товар онлайн та переглянути не можна. Тому відповідальність за якість продукції лягає на власника інтернет-магазину. Відомо, що з 10 покупців 9 не полінуються залишити негативний відгук, якщо вони залишилися не задоволені придбанням. Для порівняння - з 10 задоволених клієнтів тільки 1 напише позитивний відгук. Тому якісним характеристикам товарних позицій постачальника слід приділяти достатньо уваги.

У роботі з постачальником потрібно звернути увагу на можливість повернення неякісної продукції. Якщо покупець хоче повернути товар, а постачальник не прийме його, він залишиться в інтернет-магазині, а продати його навряд чи вдасться. Тому важлива доступність повернень позицій постачальнику на гарантійних умовах.

Де шукати постачальника

Тепер можна перейти безпосередньо до пошуку. Є кілька способів як вийти на постачальника. Вивчивши їх, можна вибрати для себе прийнятний варіант:

  • У пошукових системах. Спосіб трудомісткий. Слід вивчити не одну сторінку, запросити прайс-лист у потенційного партнера, порівняти ціни, вибравши оптимальний варіант.
  • Ярмарки, форуми, конференції, семінари, тематичні виставки. Зручно і продуктивно. На виставках потенційні постачальники пропонують свою продукцію, надають рекламні буклети. Тут можна провести переговори, отримати вигідні умови покупки, знижки на товар.
  • Сайти конкурентів. Ніхто з конкурентів не розповість прямо, де брати товар для продажу. Однак сторінки інтернет-магазинів можуть багато про що розповісти. Досить уважно вивчити контент, виставлений на сторінці інтернет-магазину. Там може бути логотип фірми, фотографії з каталогу.

Не потрібно ігнорувати місцеві компанії, які можуть пропонувати товари дрібним оптом. Це вигідно для покупця і не затратно. Також допомагає в пошуку розсилки на електронну скриньку. Часто пропозиції надходять в папку спам. Варто уважно переглянути пропозиції. Можливо знайти вигідну пропозицію.

Яким повинен бути надійний постачальник

Надійний постачальник - запорука продуктивної роботи інтернет-магазину. Його вибір переважно залежить від ніші, в якій буде працювати точка продажу і можливостей покупця.

Електроніка та дитячі товари - ніша, де покупець більш вимогливо ставиться до якісних показників. І при найменшому незадоволенні будуть звертатися в магазин з проханням про повернення позицій. Тут краще віддати перевагу вітчизняному виробнику і постачальнику, який надає сертифікати якості на продукцію і забезпечить її заміну або повернення.

Що потрібно запитати у постачальника

Починати роботу з постачальником слід з укладення договору. Це обов'язкове правило співпраці. Які питання слід задавати партнеру не соромлячись? Спочатку оплата товарів постачальнику буде обмежуватися терміном до 2 тижнів. Це початкове правило, щоб постачальник переконався в платоспроможності інтернет-магазину. Після потрібно просити про відстрочку. Збільшення термінів оплати дозволяє підвищити товарообіг в кілька разів, і зробити магазин більш прибутковим.

Займаючи нішу продажів електроніки, потрібно шукати постачальників, які не тільки надають товар для магазину, але також мають власні шоу-руми. Сюди можна прийти, протестувати прилад перед придбанням, і тільки після цього укладати договір на поставку електроніки.

У постачальників досить рекламної продукції сувенірів. І потрібно не соромлячись просити її в якості подарунка. Для власника інтернет-магазину це можливість підвищити лояльність клієнтів. Сувеніри можна дарувати активним покупцям, в якості подарунка на день народження.

Висновок

Початок роботи інтернет-магазину тільки здається витратним і трудомістким. Головне - це бажання працювати і розвиватися. Попередньо слід визначитися з нішею і попитом на товарних позицій. Якщо вибрати, той напрямок, який ще слабо вивчено і ринок не пропонує великого асортименту, то це прекрасна можливість зробити активний старт з мінімальними вкладеннями.

Працювати можна одному, поступово нарощуючи темпи і залучаючи менеджерів для прискорення обслуговування клієнтів. Обов'язково потрібно працювати з декількома постачальниками, не зациклюючись на одному. Так простіше порівняти принципи роботи партнерів. Якщо терміни одного і того ж товару у них різні, то логічніше вибрати більш активного і відповідального. З постачальниками, які зривають терміни доставки товарів слід розлучатися без жалю.

Надійні постачальники завжди надають своїм клієнтам програми лояльності, акційні пропозиції. Щоб завжди бути в курсі нових пропозицій, слід оформити підписку на розсилку від компанії. Крім вигідних пропозицій, клієнт буде отримувати актуальну інформацію про всі зміни в роботі і цінах.